متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

26 تیر 1403

نام و نام خانوادگی معاون: عباس رضائیان زاده
پست مربوطه: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و رئیس مرکز بهداشت استان
مدرک تحصیلی: دکتری تخصصی اپیدمیولوژی
وظایف محوله: کلیه امور مربوط به معاونت بهداشت دانشگاه
کلیه وظایف معاونت: کلیه امور مربوط به معاونت بهداشت در شیراز و شهرستان ها
 
تاریخچه ای از مدیریت یا معاونت :

-رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون: ۱۳۸۰-۱۳۷۶.

-رئیس اداره کنترل کیفیت غذا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ۱۳۸۲-۱۳۸۰.

-مدیر بیمارستان نمازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز: ۱۳۸۳-۱۳۸۲.

-رئیس بیمارستان نمازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز:۱۳۸۷-۱۳۸۶.

- عضو هیات علمی گروه اپیدمیولوژی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ۱۳۸۷ تا کنون

-رئیس گروه اپیدمیولوژی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز: ۱۳۹۵-۱۳۹۰.

- استاد تمام گروه اپیدمیولوژی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از شهریور ۱۳۹۲ تا کنون

-عضو مرکز تحقیقات گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز.

-عضو مرکز تحقیقات علوم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز.

-معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز:۱۴۰۰-۱۳۹۸.

-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و رئیس مرکز بهداشت استان: آبان ۱۴۰۰ تا کنون

-مشاور و نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در امور شبکه های بهداشت و درمان استان: آذر ۱۴۰۰ تا کنون

  • 1401/07/24
  • - تعداد بازدید: 41
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، برگزار شد.

با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون بهداشت دانشگاه در این آیین، با تقدیر از خدمات شایسته مهندس «عبدالصمد خسروانی» رییس پیشین شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، مجموعه بهداشت و درمان را حوزه ای بسیار گسترده و پذیرش مسوولیت در آن را نشان از وجود روحیه ایثار و فداکاری دانست.

دکتر «عباس رضاییان زاده» با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت سلامت و تلاش مسوولان در این حوزه، توجه به این موضوع با تاکید بر تقویت نظام شبکه را نشان از درایت ایشان عنوان کرد.

او در ادامه با تاکید بر اهمیت همکاری برون بخشی در دستیابی به اهداف تعریف شده در نظام سلامت بر ضرورت تلاش برای دستیابی به اهداف تعیین شده تاکید کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین توجه ویژه به مناطق محروم و دورافتاده را یکی از اولویت های مهم مجموعه سلامت برشمرد و گفت: برنامه های جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق محروم باعث دسترسی عادلانه تر مردم به خدمات سلامت می شود.

امام جمعه شهرستان قیروکارزین نیز در این آیین، با آرزوی توفیق برای سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، خدمت به مردم را از بهترین اعمال دانست.

 

حجت الاسلام «محمدرضا صداقت» با تاکید بر اهمیت تفکر جمعی در دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: تمام مشکلات را می توانیم با همفکری و تعامل حل کنیم.

رییس پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان قیروکارزین نیز ضمن تقدیر از همراهی و حمایت مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان شهرستان قیروکارزین با مجموعه سلامت این شهرستان، از همدلی و مشارکت کارکنان شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین در پیشبرد اهداف حوزه بهداشت این شهرستان تقدیر کرد.

مهندس «عبدالصمد خسروانی» با بیان خدمات ارائه شده در دوران مسوولیت در حوزه سلامت شهرستان قیروکارزین و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، ابراز امیدواری کرد روند اجرای برنامه های سلامت محور با حضور دکتر «کوثر خادمیان» و همراهی همیشگی مسوولان شهرستان و کارکنان شبکه، با سرعت بیشتری انجام شود.

 

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان قیروکارزین نیز ضمن تقدیر از اعتماد مسوولان دانشگاه و شهرستان برای سپردن مسوولیت حوزه سلامت قیروکارزین گفت: امید است با حفظ سرمایه های موجود، ایجاد اتحاد، ارتقای سطح انگیزه کارکنان، هم اندیشی با افراد باتجربه و دوری از حاشیه پردازی ها، به اهداف تعیین شده دست یابیم.

دکتر «کوثر خادمیان» افزود: بی شک الزام به داشتن اخلاق حرفه ای، عملکرد محوری و به کارگیری تمام ظرفیت های موجود موجب تسریع این روند می شود.

در این آیین، دکتر «رضائیان زاده» معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مسوولان شهرستان قیروکارزین از خدمات «عبدالصمد خسروانی» در مدت تصدی ریاست شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، تقدیر کردند./ ابوذر کشاورزی

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 67825
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید