متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

  • 1399/06/16
  • - تعداد بازدید: 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعلام آخرین وضعیت کروناویروس استان فارس در 24 ساعت گذشته/ تاکید معاون بهداشت دانشگاه بر استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در عزاداری های تاسوعا و عاشورا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری های تاسوعا و عاشورای حسینی تاکید کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری های تاسوعا و عاشورای حسینی تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» با تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعای حسینی، از بررسی 251 هزار و 999 آزمایش در آزمایشگاه های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کووید19 خبر داد و افزود: تاکنون ابتلای قطعی 42 هزار و 871 بیمار به کروناویروس در فارس به اثبات رسیده است.

او با ابراز تاسف جان باختن 11 هم استانی در 24 ساعت گذشته اعلام کرد: جمع جان باختگان بیماری کووید19 در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به 796 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه اضافه کرد: تاکنون 39 هزار و 542 نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

دکتر همتی ادامه داد: امروز و بر اساس آخرین آمارها، 718 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 94 بیمار در بخش مراقبت های ویژه، خدمات درمانی دریافت می کنند.

او با تاکید بر اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری آیین های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی از مردم خواست تا برای حفظ سلامت خود و دیگر عزاداران حسینی، پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و شست و شوی مرتب دست ها را رعایت کنند./102

پایان خبر 

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 28720
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید