03 دی 1403

  • 1401/07/16
  • - تعداد بازدید: 95
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افزوده شدن 2 خدمت جدید به سامانه ملی 190

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ایجاد امکان پاسخگویی به پرسش ها، پیشنهادات و ثبت شکایت های مردمی در خصوص برنامه پزشک خانواده و قانون جوانی جمعیت خبر داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ایجاد امکان پاسخگویی به پرسش ها، پیشنهادات و ثبت شکایت های مردمی در خصوص برنامه پزشک خانواده و قانون جوانی جمعیت خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عباس رضاییان زاده» گفت: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی 190 مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به پزسش ها، پیشنهادات و شکایات شهروندان در سراسر کشور است.

او گفت: سامانه رایگان 190 دارای داخلی های «طرح شکایت و مشکلات مربوط به اورژانس 115»، «ارائه مشکلات در زمینه بهداشت محیط»، «بهداشت حرفه‌ای» و «طب کار»، «دریافت مشاوره دارویی یا اعلام مشکلات تامین دارویی»، «طرح مشکلات مربوط به پذیرش و رسیدگی به بیمار» و «طرح شکایات دریافتی پزشکان یا مراکز بهداشتی درمانی» است.

به گفته دکتر رضائیان زاده، با تلاش های صورت گرفته امکان پاسخگوئی به پرسش ها، پیشنهادات و ثبت شکایات و انتقادات مردمی در اجرای قانون جوانی جمعیت و برنامه پزشک خانواده در سامانه ملی 190 فراهم شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مردم استان فارس می توانند مسایل خود را درباره اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از طریق خط 6 سامانه 190 با مسوولان این حوزه در میان بگذارند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و نتیجه به آنان اعلام شود.

او ادامه داد: مردم می توانند پرسش ها، پیشنهادات و انتقادات و شکایات خود را درباره برنامه پزشک خانواده، از طریق خط 2 سامانه ملی 190 ثبت و پیگیری کنند./ابوذر کشاورزی

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 67443
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید