متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

  • 1400/02/01
  • - تعداد بازدید: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پایگاه واکسیناسیون کووید19 شیراز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از پایگاه واکسیناسیون کووید19 مستقر در سالن ورزشی برج پژوهشی دانشگاه، بازدید و روند واکسیناسیون کارکنان بهداشت و درمان در این مرکز را ارزیابی کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از پایگاه واکسیناسیون کووید19 مستقر در سالن ورزشی برج پژوهشی دانشگاه، بازدید و روند واکسیناسیون کارکنان بهداشت و درمان در این مرکز را ارزیابی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجر، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در این بازدید گفت: استان فارس از ابتدای امسال با واکسینه کردن گروه ‌های هدف از پیش تعیین شده، به عنوان استانی پیشرو در این زمینه مطرح شد و نشان داد که فارس نه تنها در امر درمان پیشرو است، بلکه توانسته در شرایط بحرانی علیه بیماری کووید19، اقدامات خوبی را انجام دهد.

دکتر «عبدالرسول همتی» با تقدیر از حمایت های دکتر «مهرزاد لطفی» رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون کووید19، تاکید کرد: واکسیناسیون باید با سرعت بالا، دقت زیاد و در نهایت تکریم و احترام برای گروه های هدف شامل کارکنان مراکز بهداشتی درمانی، کارکنان و کادر درمان بیمارستان ها، جانبازان، سالمندان و بیماران خاص، انجام شود.

او افزود: سه مرکز واکسیناسیون در سطح شهر شیراز راه اندازی شده که با این وجود سه مرکز، ظرفیت واکسیناسیون پنج تا هفت هزار نفری در شیراز فراهم شده است.

دکتر همتی همچنین از عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مراکز بهداشت شهدای والفجر و شهدای انقلاب در فرایند واکسیناسیون کووید19، تقدیر کرد./102

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 40188
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید