متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

26 تیر 1403

  • 1401/07/24
  • - تعداد بازدید: 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان فیروزآباد، برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان فیروزآباد، برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون بهداشت دانشگاه با تقدیر از تلاش های دکتر «خدابخش چگینی» رئیس پیشین شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد در مدت تصدی مسوولیت این شبکه گفت: «امنیت» و «سلامت»، دو شاخص مهم برای پاسخگویی به نیازهای اساسی مردم است و تلاش یکایک اعضای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مسیر تحقق هدف سلامت متمرکز شده است.

دکتر «عباس رضائیان زاده» فعالیت در حوزه سلامت را امری بسیار دشوار خواند که در واقع نوعی جانفشانی و از خود گذشتگی محسوب می شود.

دکتر «حبیب اله جمشیدی» فرماندار فیروزآباد نیز در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، با اشاره به خدمات رییس پیشین شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد به ویژه در دوران همه گیری کرونا گفت: با اقدامات شایسته و پیگیری های مستمر دکتر چگینی، شاهد پیشرفت خوبی در حوزه سلامت شهرستان بوده ایم.

 

دکتر «خدابخش چگینی» رییس پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد نیز در این آیین، با تقدیر از همدلی تمام افرادی که او را در زمان تصدی مسوولیت ریاست این شبکه همراهی کرده اند، محور فعالیت در این مجموعه را ایجاد عدالت در حوزه سلامت شهرستان عنوان کرد.

در ادامه دکتر «بهرام جعفری» سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، با اشاره به ظرفیت های مناسب ایجاد شده در دوران مسوولیت دکتر چگینی و تقدیر از اعتماد مسوولان استان و شهرستان، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری مدیران ارشد استان و شهرستان و همچنین کارکنان تلاشگر شبکه بهداشت و درمان، گام های بلندی در راستای ارتقای سطح سلامت مردم منطقه برداشته شود.

در این آیین با حضور دکتر رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از خدمات دکتر «خدابخش چگینی» در مدت تصدی مسوولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد تقدیر شد./ ابوذر کشاورزی

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 67830
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید