متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

26 تیر 1403

  • 1401/05/09
  • - تعداد بازدید: 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تشکیل کمیته بحران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در پی وقوع زلزله در استان هرمزگان

مشاور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از برگزاری کمیته بحران در این معاونت، در پی وقوع زلزله در استان هرمزگان خبر داد.

مشاور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از برگزاری کمیته بحران در این معاونت، در پی وقوع زلزله در استان هرمزگان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سیدصادق سیدنعمتیان» با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع زلزله بامداد امروز در استان هرمزگان و اعلام آماده باش وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی استان های همجوار، کمیته بحران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

 

او با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تجربه های بسیار ارزشمندی در مدیریت بحران های طبیعی و انسان ساخت دارد، افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله، با تماس با مسوولان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اعلام آمادگی در راستای ارسال تجهیزات و نیروی انسانی صورت گرفت.

دکتر سیدنعمتیان ایجاد هماهنگی لازم با مراکز بهداشت شهدای والفجر، شهدای انقلاب شیراز و شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های داراب، لامرد، مهر، زرین دشت، فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند برای آمادگی و اعزام نیروهای موردنیاز را از دیگر اقدامات این کمیته برشمرد.

 

مشاور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: در این نشست و پس از تبادل نظر اعضای کمیته بحران مقرر شد تا مدیران گروه های فنی معاونت بهداشت با مدیران متناظر خود در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تماس باشند تا در صورت نیاز، همکاری و همراهی فوری انجام شود./ا.کشاورزی

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 64325
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید