متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

  • 1399/07/21
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از مدیران و مربیان مراکز آموزش بهورزی شهرستان های داراب، کازرون و شیراز

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در راستای تحقق اهداف نظام سلامت کشور و با هدف بهـره منـد کـردن خانـه هـای بهداشت از بهورزان دارای مهارت های کافی، مراکز آموزش بهورزی تأسیس شده اند.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در راستای تحقق اهداف نظام سلامت کشور و با هدف بهـره منـد کـردن خانـه هـای بهداشت از بهورزان دارای مهارت های کافی، مراکز آموزش بهورزی تأسیس شده اند.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: ایـن مهم از راه آمـوزش و تربیـت بهـورزان پیش از استخدام و تهیه، تدوین و اجرای برنامه های بازآموزی در حین خدمت و نظارت مستمر بر کار آنان تحقق می یابد که در این راستا، مدیران و مربیان مراکز آموزش بهورزی نقش مهمی را ایفا می کنند.

او با بیان اینکه در نظام خدمات بهداشتی و درمانی، مرکز آموزش بهورزی از جایگاهی وزین، حساس و پراهمیت برخوردار است، افزود: در بیان ارزش و اهمیت مراکز آموزش بهورزی همین بس که تربیت کننده جمعی از فرزندان محروم ترین نقاط کشور بوده که در نهایت ارایه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی اولیه برای مردم همان مناطق هستند.

 

دکتر همتی تاکید کرد: با توجه به نیازهای موجود در دانشگاه، هنوز مسایل عمرانی مربوط به مراکز آموزش بهورزی به اتمام نرسیده، اما با توجه به اهمیت و ضرورت، تمام تلاش خود را در راستای اتمام ساخت مراکز به کار خواهیم بست.

در ادامه «فرانک فتحی» کارشناس مسوول آموزش بهورزی ضمن تقدیر از تعامل خوب مدیران مراکز آموزش بهورزی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، گفت: موضوع مدرک کاردانی بهورزی برای بهورزان واجد شرایط در دستور کار معاونت قرار دارد.

 

در پایان این نشست، از مدیران و مربیان مراکز آموزش بهورزی شهرستان های داراب، کازرون و شیراز تقدیر شد./ا.کشاورزی

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 30864
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید