متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

28 تیر 1403

  • 1398/03/28
  • - تعداد بازدید: 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بررسی نیازهای بهداشتی حوزه سلامت

در نشست مشترک معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس ...

---

نیازهای بهداشتی حوزه سلامت فارس، با حضور معاون بهداشت دانشگاه، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان، مدیرعامل خانه خیرین، مدیر مجمع عالی خیریه فارس و مجموعه خیریه دانشجویی بررسی شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با بیان اینکه پیشگیری از بیماری ها و ارتقای بهداشت افراد در نقاط محروم و حاشیه شهر و روستاها، از الویت های وزارت بهداشت است، تاکید کرد: بدون استفاده از توانمندی های برون بخشی مردمی همچون خیرین تامین سلامت، دستیابی به این اهداف امکان پذیر نیست.

دکتر «علی اکبر رامجردی» مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس در این نشست ضمن بیان همکاری های گسترده خیرین با حوزه بهداشت و لزوم پرداختن بیش از پیش به آن گفت: تجمیع همکاری خیریه ها برای پیشگیری و تامین بهداشت، یکی از سرمایه گذاری های پایه ای و اقتصادی در هزینه های بهداشت جامعه است.

همچنین در این نشست طرح تشکیل و فعال سازی بانک شیر مادران برای نوزادانی که امکان استفاده از شیر مادر را ندارند، از سوی نمایندگان معاونت درمان دانشگاه مطرح و بررسی شد.

در پایان این نشست مقرر شد با هماهنگی مجمع خیرین و معاونت بهداشت، کارگروه خیریه ها و مجموعه های مردمی فعال، در معاونت بهداشت تشکیل و نسبت به فعالیت در حوزه پیشگیری از ظرفیت های مردمی و خیرین تصمیم گیری شود./105

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 7157
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید