متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

  • 1399/03/11
  • - تعداد بازدید: 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی، ضرورت غیر قابل انکار در مهار کرونا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هشتاد و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه، مشارکت مردمی و رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی را دو عامل موثر در مدیریت و پیشگیری از انتشار این ویروس اعلام کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هشتاد و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه، مشارکت مردمی و رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی را دو عامل موثر در مدیریت و پیشگیری از انتشار این ویروس اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» در این نشست با قدردانی از تلاش کارگروه های ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه از آغاز شیوع کروناویروس تا کنون، تاکید کرد: با توجه به بازگشایی و راه اندازی مجدد دانشگاه ها و همچنین تغییر ساعت ادارات، باید رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی در اولویت دستور کار سازمان های اجرایی قرار گیرد.

 

او همچنین بر اهمیت اصول فاصله گذاری اجتماعی و تاثیر آن در میزان آمار و شیوع بیماری کووید 19 در کشور تاکید کرد و از اعضای ستاد مقابله با بیماری کروناویروس خواست تا اجرای صحیح مصوبه های این نشست با جدیت دنبال شود.

سخنگوی دانشگاه در حوزه کرونا ویروس ضمن اعلام انجام هزار و 346 مورد نمونه تست کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، موارد مثبت قطعی و تجمعی مبتلایان در استان و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس را به همراه دیگر اعضای این ستاد بررسی کرد.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز به بیان توضیحاتی درباره اقدامات مرتبط با اهداف بسیج ملی مبارزه با کروناویروس در فارس پرداختند.

 

دکتر «محمد حبیبی» مشاور رییس دانشگاه و رییس حوزه ریاست نیز دیگر عضو این نشست بود که گزارش اولیه ای در مورد نتایج ثبت داده ها در سامانه CORONA LAB در فارس ارایه داد و اعضای ستاد نیز با ارایه نظرات خود در این مورد به تبادل نظر پرداختند.

در ادامه دکتر «علیرضا میراحمدی زاده» عضو کارگروه علمی مبارزه با کروناویروس دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این کارگروه، وضعیت کرونا در فارس، کشور و دنیا را بررسی کرد.

هشتاد و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز، دهم خرداد، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد./103

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 24745
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید