متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

26 تیر 1403

  • 1401/05/09
  • - تعداد بازدید: 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سهل انگاری در تکمیل واکسیناسیون کرونا می تواند شهروندان را با خطر این بیماری مواجه کند

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، یکی از مهمترین دلایل بهبود نسبی شرایط فعلی، واکسیناسیون گسترده بر علیه کروناویروس است.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، یکی از مهمترین دلایل بهبود نسبی شرایط فعلی، واکسیناسیون گسترده بر علیه کروناویروس است.
 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عباس رضائیان زاده» در نشست صبح امروز ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه، ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا علی ابن موسی الرضا (ع)، بر اهمیت واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: واکسیناسیون گسترده بر علیه کرونا، یکی از مهمترین دلایل دستیابی به وضعیت فعلی است و نباید با سهل انگاری در تکمیل زنجیره واکسیناسیون، جامعه را با خطر موج جدید بیماری مواجه کرد.

 

او در ادامه با اعلام درصد جمعیت هدف واکسینه شده در هر نوبت واکسن کرونا در استان فارس افزود: در حال حاضر تزریق نوبت های سه گانه واکسن کرونا در فارس، به ترتیب به 93.69 درصد در نوبت اول، 87.75 درصد در نوبت دوم و 49.11 درصد در نوبت سوم رسیده است.

بررسی مصوبه های نشست قبلی ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید19، ارائه آخرین گزارش ها و آمارهای مربوط به کرونا در مناطق مختلف استان، روند اجرای واکسیناسیون در استان، وضعیت سلامت بیماران بستری در بخش های عادی و ویژه بیمارستان ها، آمار ورودی جدید بخش های کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان، دیگر محورهای این نشست بود.

 

نشست صبح امروز ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه، با حضور معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سالن جلسات معاونت بهداشت این دانشگاه، برگزار شد./ا.کشاورزی

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 64352
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید