متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

  • 1398/09/23
  • - تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین نشست گروه کاری سلامت دانشگاه برگزار شد

در نخستین نشست گروه کاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر استفاده حداکثری از توانمندی این گروه کاری در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده تاکید شد.

در نخستین نشست گروه کاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر استفاده حداکثری از توانمندی این گروه کاری در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده تاکید شد. 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نخستین نشست گروه کاری سلامت دانشگاه به ریاست دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت و دبیر گروه کاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت سلامت در سیاستگذاری دولت ها، توجه ویژه به حوزه سلامت را گامی جدی در توسعه پایدار برشمرد.

دکتر «عبدالرسول همتی» ضمن بیان شرح وظایف گروه کاری سلامت دانشگاه، افزود: با توجه به محدودیت زمان در نشست های کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استانداری، جزییات طرح های ارائه شده در گروه کاری سلامت به صورت کامل بررسی تا زمان تصمیم گیری در خصوص طرح ها در کارگروه به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

او بر لزوم وجود ساختار تشکیلاتی برای گروه کاری در دانشگاه تاکید کرد و مقرر شد معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بررسی لازم را در این خصوص انجام دهد.

در ادامه این نشست، اعضای گروه کاری سلامت دانشگاه، به ارائه نظرات و پیشنهادهای خود در رابطه با شرح وظایف گروه کاری سلامت پرداختند و در خصوص تعیین اولویت های سالیانه، چگونگی نگارش پیش نویس، ارایه فراخوان پروژه های مطالعاتی بر اساس وظایف گروه کاری سلامت و تشکیل زیرمجموعه مشابه در معاونت های دانشگاه تبادل نظر شد./105

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 15295
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید