متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

  • 1399/06/03
  • - تعداد بازدید: 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت معاون بهداشت دانشگاه درپی درگذشت کارشناس مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز

در پی درگذشت مهندس «حشمت اله روستا» بازرس بهداشت محیط شاغل در مرکز بهداشت انقلاب در سانحه تصادف رانندگی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ارسال پیامی، این ضایعه را تسلیت گفت.

در پی درگذشت مهندس «حشمت اله روستا» بازرس بهداشت محیط شاغل در مرکز بهداشت انقلاب در سانحه تصادف رانندگی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ارسال پیامی، این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن پیام دکتر «عبدالرسول همتی» آمده است:

إنّا للّه وإنّـا إلیْه راجعون

کلّ منْ علیها فان و یبقی وجْه ربّک ذوالجلال والاکرام

مرگ پیش از آنکه پایانی باشد، بر زندگی این جهانی، آغازی است و تذکری که همه بدانیم این دنیای فانی را قدر و منزلتی ابدی نیست.

خبر درگذشت جناب آقای مهندس «حشمت اله روستا» جامعه بهداشت شیراز را در غم و‌ اندوهی بزرگ فرو برد. او که در زمان حیاتش عمر گرانبهای خود را صرف اجرای الزامات و قوانین بهداشتی و تامین محیطی سالم برای مردم نمود، متاسفانه در پی سانحه تصادف و فوت فرزندشان، پس از دو ماه بستری در بخش مراقبت های ویژه در وضعیت کما، در ماه عزای امام خویش، جان به جان آفرین تسلیم‌ کرد.

مهندس روستا از بازرسان مقید و مجرب در مجموعه بهداشت محیط استان بود که درگذشت ایشان و تنها فرزندشان موجب تالم شدید و ناراحتی عمیق اینجانب و همکاران حوزه معاونت بهداشت گردیده است.

اینجانب این‌ مصیبت ‌را به خانواده محترم ایشان، تمامی همکاران حوزه بهداشت سراسر استان فارس به ویژه بازرسان بهداشت محیط که به حق سربازان گمنام سلامت هستند تسلیت گفته و از خدواند بزرگ برای آن سفر کرده غفران واسعه الهی و برای همه بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت می نمایم.

دکتر عبدالرسول همتی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 28093
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید