روز ارتباطات و روابط عمومی
پیام معاون بهداشت دانشگاه
تحولات شگرف و خیره کننده فناوری های نوین عرصه ارتباطات و رشد چشمگیر تکنولوژی های ارتباط جمعی در جهان کنونی باعث کوچک شدن مکان و نزدیکی انسان ها به یکدیگر شده است و برخورداری از یک روابط عمومی پویا و کارآمد را یکی از شاخص های مدیریت افکار در سازمان ها کرده است.
تحولات شگرف و خیره کننده فناوری های نوین عرصه ارتباطات و رشد چشمگیر تکنولوژی های ارتباط جمعی در جهان کنونی باعث کوچک شدن مکان و نزدیکی انسان ها به یکدیگر شده است و برخورداری از یک روابط عمومی پویا و کارآمد را یکی از شاخص های مدیریت افکار در سازمان ها کرده است.
شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی، اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبان، مدیران را در فرایند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می کنند و بر همه ماست که قدردان این تلاش حرفه ای و حساس روابط عمومی ها باشیم.
یکی از مهمترین نقش ها و کارکردهای روابط عمومی ها در هنگام بروز بحران و زمان پس از بحران است.
در بحران کرونا، حوزه روابط عمومی دانشگاه با حفظ ارتباط میان مدیران و پرسنل سازمان ها از یک سو و میان مسوولان و مردم از سوی دیگر، در عین حفاظت از سلامت آنها و با بهره گیری از توان فراگیری شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، این مهم را به نحو احسن انجام داد.
نامگذاری 27 اردیبهشت ماه به این نام، بهانه ای است تا نقش و جایگاه این هنر را به عنوان هنر هشتم یادآور شویم و دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.
موفقیت های روابط عمومی دانشگاه در کسب عناوین برتر استان و کشور بی شک مرهون پویایی، نگاه تیزبینانه و تلاش و پیگیری های تمامی همکاران مان در حوزه روابط دانشگاه در تمامی سطوح و واحدهای زیرمجموعه دانشگاه بوده است.
اینجانب این روز را به تمامی کارشناسان زحمتکش روابط عمومی در حوزه ریاست دانشگاه، معاونت ها، دانشکده ها، شبکه ها، بیمارستان ها مراکز بهداشت شهرستان ها و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
عبدالرسول همتی
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید