متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

26 تیر 1403

  • 1401/07/04
  • - تعداد بازدید: 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، فرارسیدن چهارم مهر، روز جهانی بهداشت محیط را گرامی داشت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، فرارسیدن چهارم مهر، روز جهانی بهداشت محیط را گرامی داشت.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن پیام دکتر «عباس رضائیان زاده» آمده است:

کنترل عوامل محیطی و تقویت سیستم های بهداشت محیط تاثیر بسزایی بر ارتقای شاخص های توسعه پایدار دارد.

رشد روزافزون پدیده شهرنشینی و پیشرفت صنعت و تکنولوژی و افزایش آلاینده ها خطرات بسیاری را متوجه انسان می نماید؛ لذا ارائه فعالیت‌ها و خدمات بهداشت محیط برای پیشگیری از بیماری ها و حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه ضرورتی انکارناپذیر است.

هر ساله 26 سپتامبر به عنوان روز جهانی بهداشت محیط شناخته می ­شود و برای هر سال با توجه به مشکلات و اولویت ها، شعاری در نظر گرفته می­ شود.

امسال نیز فدراسیون بین المللی بهداشت محیط (IFEH) شعار «تقویت سیستم های بهداشت محیط برای اجرای اهداف توسعه پایدار» را به عنوان شعار سال در نظر گرفته است که نشان از نقش بی نظیر بازرسان بهداشت محیط در حفظ و اعتلای سلامت جامعه دارد.

روز جهانی بهداشت محیط همواره یادآور تلاش های بی منت و شبانه روزی خدمتگزاران این عرصه در نظام سلامت است که سختی های فراوان این حرفه را به جان خریده و برای توسعه سلامت در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط، این فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات تمامی همکاران و خدمتگزاران این حوزه که گام های موثری در راه رسیدن به سلامت عمومی جامعه بر می دارند، تقدیر نموده و سعادت و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

دکتر عباس رضائیان زاده

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و رییس مرکز بهداشت استان

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,مناسبت های بهداشتی
  • کد خبری : 66987
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید