متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

  • 1399/05/19
  • - تعداد بازدید: 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کرونا در فارس همچنان قربانی می گیرد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه کرونا در فارس همچنان قربانی می گیرد، از فوت 13 هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس در شبانه روز گذشته خبر داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه کرونا در فارس همچنان قربانی می گیرد، از فوت 13 هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس در شبانه روز گذشته خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: متاسفانه سیزده نفر در استان در 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، آمار جانباختگان استان به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به 577 نفر رسیده است.

او اظهار کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، بیش از 223 هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، 35 هزار و 235 مورد مثبت شناسایی شده است.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را 31 هزار و 703 نفر اعلام کرد.

دکتر همتی ادامه داد: هم اکنون 868 بیمار مشکوک و علامت دار در بخش های عمومی بستری هستند که از این تعداد، 108 بیمار مبتلا به کووید19 نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه ویروس کرونا در کمین است و از غفلت مردم برای گسترش و انتقال بیماری استفاده می کند، توصیه کرد: با رعایت دستورات بهداشتی مانند استفاده از ماسک در زمان خروج از منزل، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از ترددهای غیرضرور، شست و شوی مرتب دست ها، می توان مانع از گسترش شیوع کروناویروس شد./105

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 27395
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید