متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

26 تیر 1403

نام و نام خانوادگی معاون: محمدرضا کریمی
پست مربوطه: معاون فنی معاونت بهداشتی
مدرک تحصیلی: دکترای پزشکی عمومی
 
 
 وظایف محوله به عنوان معاون فنی معاونت بهداشت:

۱- نظارت بر اجرای بسته های خدمتی ابلاغی از سوی معاونت محترم بهداشت وزارت
۲- پایش منظم نحوه اجرای خدمات، فرایندها و مراقبتها و دیگر برنامه های حوزه بهداشت در کلیه واحدهای زیر مجموعه در جهت ارتقاء بهره وری
۳- دسته بندی و لحاظ نمودن آمارهای استانی در تدوین برنامه عملیاتی حوزه معاونت بهداشت با تاکید بر ارتقاء تمامی شاخص ها
۴- برگزاری منظم جلسات فنی با واحد های تخصصی در جهت ارتقاء فرآیند های ارائه خدمات
۵- انجام پژوهش های کاربردی با توجه به شناخت توانایی های بالقوه منطقه وتهیه طرح های جدید متناسب با ابعاد اقتصادی، فرهنگی واجتماعی
۶- بررسی گزارش های رسیده از واحد ها و شبکه های بهداشتی درمانی تابعه و همکاری در تهیه بازخوراند مناسب در راستای ارتقاء کیفی فعالیت واحد ها
۷- برنامه ریزی جهت استفاده از همفکری و توان اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، متناسب با بسته های خدمتی ابلاغی و تشکیل جلسات منظم در این خصوص
۸- انجام سایر امور محوله برحسب نظر مقام مافوق
  • 1400/12/03
  • - تعداد بازدید: 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افزایش دسترسی مردم فارس به واکسن کرونا با فعال شدن واحد واکسیناسیون مراکز خدمات جامع سلامت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: در راستای تسهیل دسترسی مردم به مراکز واکسیناسیون علیه کووید 19، مراکز خدمات جامع سلامت به چرخه واکسیناسیون کرونا افزوده شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: در راستای تسهیل دسترسی مردم به مراکز واکسیناسیون علیه کووید 19، مراکز خدمات جامع سلامت به چرخه واکسیناسیون کرونا افزوده شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عباس رضاییان زاده» ضمن ابراز تاسف از جان باختن نزدیک به هفت هزار و هفتصد نفر از هم استانی ها به دلیل ابتلا به کرونا از آغاز این همه گیری تا کنون افزود: تمام شواهد علمی حاکی از تاثیر غیرقابل انکار واکسیناسیون در عدم ابتلا یا کاهش عوارض ابتلا به کرونا است.

او ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد بیش از 90 افراد بستری کسانی هستند که واکسیناسیون خود را انجام نداده یا ناقص انجام داده اند.

دکتر رضاییان زاده با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 50 هزار کودک 5 تا 12 سال بر علیه کووید 19 واکسینه شده اند، اظهار کرد: 43 و 4 دهم درصد از افراد بالای 18 سال استان نیز تاکنون سه نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

او ضمن دعوت مجدد از هم استانی ها برای تکمیل هر چه سریع تر زنجیره واکسن خود گفت: در راستای تسهیل دسترسی مردم به مراکز واکسیناسیون علیه کووید 19، مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش دانشگاه نیز به چرخه خدمات واکسیناسیون کرونا افزوده شده اند و مردم استان فارس می توانند برای دریافت واکسن خود، به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند.

این مقام مسوول در دانشگاه افزود: شهروندان شهر شیراز، علاوه بر مراکز خدمات جامع سلامت، می توانند به سالن های تجمیعی واکسیناسیون سرداران واقع در بلوار سرداران بعد از چهارراه دلگشا، سالن ثامن الحجج (ع) واقع در بلوار احمدی شمالی، حسینیه عاشقان ثارالله (ع) واقع در بلوار پاسداران و سالن شهید نصرفرد واقع در بلوار آزادی، حدفاصل خیابان سمیه و میدان آزادی مراجعه کنند.

برای دسترسی به نام، نشانی و ساعت کار مراکز خدمات جامع سلامت شهر شیراز، اینجا کلیک کنید./ا.کشاورزی

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 55623
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید