متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

نام و نام خانوادگی معاون: محمدرضا کریمی
پست مربوطه: معاون فنی معاونت بهداشتی
مدرک تحصیلی: دکترای پزشکی عمومی
 
 
 وظایف محوله به عنوان معاون فنی معاونت بهداشت:

۱- نظارت بر اجرای بسته های خدمتی ابلاغی از سوی معاونت محترم بهداشت وزارت
۲- پایش منظم نحوه اجرای خدمات، فرایندها و مراقبتها و دیگر برنامه های حوزه بهداشت در کلیه واحدهای زیر مجموعه در جهت ارتقاء بهره وری
۳- دسته بندی و لحاظ نمودن آمارهای استانی در تدوین برنامه عملیاتی حوزه معاونت بهداشت با تاکید بر ارتقاء تمامی شاخص ها
۴- برگزاری منظم جلسات فنی با واحد های تخصصی در جهت ارتقاء فرآیند های ارائه خدمات
۵- انجام پژوهش های کاربردی با توجه به شناخت توانایی های بالقوه منطقه وتهیه طرح های جدید متناسب با ابعاد اقتصادی، فرهنگی واجتماعی
۶- بررسی گزارش های رسیده از واحد ها و شبکه های بهداشتی درمانی تابعه و همکاری در تهیه بازخوراند مناسب در راستای ارتقاء کیفی فعالیت واحد ها
۷- برنامه ریزی جهت استفاده از همفکری و توان اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، متناسب با بسته های خدمتی ابلاغی و تشکیل جلسات منظم در این خصوص
۸- انجام سایر امور محوله برحسب نظر مقام مافوق
  • 1399/07/22
  • - تعداد بازدید: 12
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در ستاد مدیریت کووید19 در دانشگاه مطرح شد:

امکان اعمال محدودیت های جدید در استان

یکصد و هشتاد و دومین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس با تاکید اعضای این ستاد بر ضرورت اعمال محدودیت های جدید در استان، با هدف پیشگیری از افزایش موارد ابتلا و مرگ ناشی از کووید19 همراه بود.

یکصد و هشتاد و دومین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس با تاکید اعضای این ستاد بر ضرورت اعمال محدودیت های جدید در استان، با هدف پیشگیری از افزایش موارد ابتلا و مرگ ناشی از کووید19  همراه بود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون بهداشت دانشگاه در این نشست با اشاره به افزایش آمار ابتلا و بستری بیماران کروناویروس در استان، گفت: اعمال محدودیت های جدید در مقابله با کرونا در ستاد دانشگاهی مدیریت کووید19 به تصویب رسید و به ستاد استانی پیشنهاد شد.

دکتر «عبدالرسول همتی» افزود: در صورت تداوم شرایط افزایشی موارد ابتلا به کووید19 در استان، پس از تصویب ستاد استانی مدیریت کروناویروس، محدودیت های جدید در استان فارس اجرا می شود.

 

او بی توجهی و سهل انگاری برخی افراد نسبت به خطرات بیماری کووید 19 را عامل افزایش موارد ابتلا در استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه بیماری خطرناک کووید19 در بین برخی افراد جامعه جدی گرفته نشده و این ناآگاهی باعث همه گیری و گسترش شیوع این ویروس منحوس شده است.

معاون بهداشت دانشگاه در این نشست بر مشارکت مردم در ترویج فرهنگ استفاده از ماسک تاکید کرد و افزود: مجموعه سلامت و دستگاه های اجرایی بدون همکاری و همیاری مردم، نمی توانند در برابر کروناویروس موفق باشند.  

 

در ادامه این نشست ضمن بررسی آمار ابتلا به تفکیک شهرهای مختلف استان، روند نمونه گیری در آزمایشگاه های تشخیصی، فعالیت مراکز 16 ساعته و روند پذیرش و بستری بیماران در بیمارستان های استان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی علت های افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید19 و مرگ و میر بیماران در روزهای اخیر، از جمله محورهای نشست امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس بود.

دکتر همتی ضمن بررسی افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در برخی از شهرستان های استان، بر اعزام تیم های نظارتی و هماهنگی با مسوولان این شهرستان ها برای ترویج استفاده از ماسک و ارتقای آگاهی مردم به رعایت دستورات بهداشتی تاکید کرد.

 

در این نشست از سوی اعضای ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس نیز در خصوص فعالیت حوزه های مختلف مانند توسعه تجهیزات و ملزومان پزشکی، روند پذیرش بیماران عادی و مشکوک به کروناویروس، فرآیندهای مراقبت بهتر از بیماران، وضعیت بیماران بستری کووید19، درصد اشغال تخت های عادی و ویژه، وضعیت ابتلا در شهرستان های مختلف استان، روند انجام تست های تشخیصی و اعمال محدودیت های جدید در استان توضیحاتی ارائه شد.

یکصد و هشتاد و دومین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس صبح امروز، بیستم مهر در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد./105

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 30900
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید