متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

26 تیر 1403

نام و نام خانوادگی معاون: محمدرضا کریمی
پست مربوطه: معاون فنی معاونت بهداشتی
مدرک تحصیلی: دکترای پزشکی عمومی
 
 
 وظایف محوله به عنوان معاون فنی معاونت بهداشت:

۱- نظارت بر اجرای بسته های خدمتی ابلاغی از سوی معاونت محترم بهداشت وزارت
۲- پایش منظم نحوه اجرای خدمات، فرایندها و مراقبتها و دیگر برنامه های حوزه بهداشت در کلیه واحدهای زیر مجموعه در جهت ارتقاء بهره وری
۳- دسته بندی و لحاظ نمودن آمارهای استانی در تدوین برنامه عملیاتی حوزه معاونت بهداشت با تاکید بر ارتقاء تمامی شاخص ها
۴- برگزاری منظم جلسات فنی با واحد های تخصصی در جهت ارتقاء فرآیند های ارائه خدمات
۵- انجام پژوهش های کاربردی با توجه به شناخت توانایی های بالقوه منطقه وتهیه طرح های جدید متناسب با ابعاد اقتصادی، فرهنگی واجتماعی
۶- بررسی گزارش های رسیده از واحد ها و شبکه های بهداشتی درمانی تابعه و همکاری در تهیه بازخوراند مناسب در راستای ارتقاء کیفی فعالیت واحد ها
۷- برنامه ریزی جهت استفاده از همفکری و توان اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، متناسب با بسته های خدمتی ابلاغی و تشکیل جلسات منظم در این خصوص
۸- انجام سایر امور محوله برحسب نظر مقام مافوق
  • 1401/02/20
  • - تعداد بازدید: 28
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

انجام بیش از 27 هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از انجام بیش از 27 هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از انجام بیش از 27 هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عباس رضاییان زاده» گفت: در راستای حفظ سلامت روزه داران و هم استانی ها در ماه مبارک رمضان، برنامه کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به همت واحد سلامت محیط دانشگاه عوم پزشکی شیراز انجام شد.

او ادامه داد: این طرح با هدف تشدید کنترل، نظارت و بازرسی مستمر از مراکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه، آش و حلیم پزی ها و رستوران ها، کبابی ها، قنادی ها و نانوایی ها در قالب تیم های بازرسی در ساعات اداری و غیر اداری و ایام تعطیل از ابتدای ماه رمضان انجام شد.

دکتر رضائیان زاده اعلام کرد: در این مدت از سه هزار و 620 واحد شیرینی فروشی، قنادی، عرضه آش و حلیم و محل های تهیه و فروش زولبیا و بامیه؛ همچنین 24 هزار و 141 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید شد.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان، 19 هزار و 170 مورد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی شامل تست روغن، دما، پی اچ، یدسنجی، شوری سنجی و ارزیابی بار آلودگی سطوح در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با تلاش بازرسان بهداشت محیط انجام شد.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه، در همین مدت سه هزار و 229 بازدید بهداشتی از مساجد و اماکن متبرکه با تاکید بر فاصله گذاری، بهداشت فردی و عمومی در برگزاری مراسم انجام شد.

دکتر رضائیان زاده گفت: در بازرسی های ماه رمضان امسال، 84 مرکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و امکنه عمومی متخلف تعطیل، هزار و 121 مرکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

او یادآور شد: در راستای حفظ سلامت روزه داران، دو هزار و 188 مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی، 36 هزار و 343 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی و دو هزار و 497 مورد بازدید مشترک به همراه نمایندگان سایر ارگان ها انجام شد و 19 هزار و 610 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف نیز معدوم شده است./ا.کشاورزی

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 59899
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید