متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

نام و نام خانوادگی معاون: محمدرضا کریمی
پست مربوطه: معاون فنی معاونت بهداشتی
مدرک تحصیلی: دکترای پزشکی عمومی
 
 
 وظایف محوله به عنوان معاون فنی معاونت بهداشت:

۱- نظارت بر اجرای بسته های خدمتی ابلاغی از سوی معاونت محترم بهداشت وزارت
۲- پایش منظم نحوه اجرای خدمات، فرایندها و مراقبتها و دیگر برنامه های حوزه بهداشت در کلیه واحدهای زیر مجموعه در جهت ارتقاء بهره وری
۳- دسته بندی و لحاظ نمودن آمارهای استانی در تدوین برنامه عملیاتی حوزه معاونت بهداشت با تاکید بر ارتقاء تمامی شاخص ها
۴- برگزاری منظم جلسات فنی با واحد های تخصصی در جهت ارتقاء فرآیند های ارائه خدمات
۵- انجام پژوهش های کاربردی با توجه به شناخت توانایی های بالقوه منطقه وتهیه طرح های جدید متناسب با ابعاد اقتصادی، فرهنگی واجتماعی
۶- بررسی گزارش های رسیده از واحد ها و شبکه های بهداشتی درمانی تابعه و همکاری در تهیه بازخوراند مناسب در راستای ارتقاء کیفی فعالیت واحد ها
۷- برنامه ریزی جهت استفاده از همفکری و توان اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، متناسب با بسته های خدمتی ابلاغی و تشکیل جلسات منظم در این خصوص
۸- انجام سایر امور محوله برحسب نظر مقام مافوق
  • 1400/07/18
  • - تعداد بازدید: 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید معاون بهداشت دانشگاه بر اهمیت مشارکت تمام اقشار جامعه در اجرای برنامه واکسیناسیون علیه کروناویروس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در نشست صبح امروز ستاد مدیریت کرونا دانشگاه بر مشارکت تمام مردم استان در راستای اجرای کامل برنامه واکسیناسیون علیه کروناویروس، تاکید کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در نشست صبح امروز ستاد مدیریت کرونا دانشگاه بر مشارکت تمام مردم استان در راستای اجرای کامل برنامه واکسیناسیون علیه کروناویروس، تاکید کرد. 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» با تبریک آغاز ماه ربیع الاول از تلاش تمام کارکنان دانشگاه در حوزه های مختلف زیرمجموعه دانشگاه به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

او در ادامه این نشست گفت: کنترل و مهار شیوع بیماری کووید19، نیازمند ایمن شدن تمام اقشار جامعه است که این موضوع، اهمیت حضور و مشارکت تمام مردم در اجرای برنامه واکسیناسیون عمومی برای افزایش سطح ایمنی در جامعه را نشان می دهد.   

معاون بهداشت دانشگاه افزود: مردم عزیز استان فارس به ویژه کسانی که تاکنون برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکرده اند، بدون توجه به برخی شایعات برای تزریق واکسن کرونا به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

دکتر همتی همچنین آمار ورودی بیماران کرونا به بیمارستان های استان را قابل توجه خواند و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنار واکسیناسیون علیه کروناویروس را مهمترین عامل برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید19 دانست.

 

بررسی روند اجرای واکسیناسیون در استان فارس، میزان ابتلا در نقاط مختلف استان، شرایط بیماران در بخش های عادی و ویژه بیمارستان های استان، میزان مراجعه به مراکز 16 ساعته استان، آمار ماموریت های کرونایی مجموعه اورژانس استان و آمار بهبودیافتگان کرونا، از دیگر محورهای مورد بررسی در این نشست بود.

معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در واحدهای زیرمجموعه دانشگاه در زمینه مقابله با کرونا ارایه کردند و مواردی شامل گزارش تحلیلی روزانه تست های انجام شده و موارد ابتلا به کرونا در استان، مصوبات روزهای گذشته ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا و روند ارایه خدمت به بیماران در بیمارستان ها، بررسی شد. 

چهارصد و بیستمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا، صبح امروز هفدهم مهر 1400، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد./102

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 48406
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید