متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

26 تیر 1403

نام و نام خانوادگی معاون: محمدرضا کریمی
پست مربوطه: معاون فنی معاونت بهداشتی
مدرک تحصیلی: دکترای پزشکی عمومی
 
 
 وظایف محوله به عنوان معاون فنی معاونت بهداشت:

۱- نظارت بر اجرای بسته های خدمتی ابلاغی از سوی معاونت محترم بهداشت وزارت
۲- پایش منظم نحوه اجرای خدمات، فرایندها و مراقبتها و دیگر برنامه های حوزه بهداشت در کلیه واحدهای زیر مجموعه در جهت ارتقاء بهره وری
۳- دسته بندی و لحاظ نمودن آمارهای استانی در تدوین برنامه عملیاتی حوزه معاونت بهداشت با تاکید بر ارتقاء تمامی شاخص ها
۴- برگزاری منظم جلسات فنی با واحد های تخصصی در جهت ارتقاء فرآیند های ارائه خدمات
۵- انجام پژوهش های کاربردی با توجه به شناخت توانایی های بالقوه منطقه وتهیه طرح های جدید متناسب با ابعاد اقتصادی، فرهنگی واجتماعی
۶- بررسی گزارش های رسیده از واحد ها و شبکه های بهداشتی درمانی تابعه و همکاری در تهیه بازخوراند مناسب در راستای ارتقاء کیفی فعالیت واحد ها
۷- برنامه ریزی جهت استفاده از همفکری و توان اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، متناسب با بسته های خدمتی ابلاغی و تشکیل جلسات منظم در این خصوص
۸- انجام سایر امور محوله برحسب نظر مقام مافوق
  • 1400/11/13
  • - تعداد بازدید: 22
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفتند

«دهه فجر، آن آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد». مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

در متن پیام دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت دانشگاه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إن تنصروا اللّه ینصرکم و یثبّت أقدامکم

«دهه فجر، آن آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد». مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

«بهمن»، ماه شوریدگان دلداده ای است که سرمست از کلام و پیام آن پیر فرزانه، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر» را در همه جای این میهن شکوفاندند و دهـه فجــر کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود کـه «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستمشاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشتند.

ملت ما در عرصه های مختلف پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی، نام بلند ایران در بسیاری از عرصه ها در میان کشورهای پیشرفته قرار گرفت.

امروز در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی افتخار می کنیم که با تلاش همه تلاشگران عرصه سلامت شاهد خدمت بی منت برای مردم عزیزمان در استان فارس هستیم.

در این روزها همکاران ما، دو سال سخت و جانفرسا را در مبارزه با بیماری کرونا پشت سر می گذارند و اگر تک تک ما نسبت به مسوولیت خود در مبارزه با این بیماری بی توجهی کنیم، بی شک روزهای سخت تری را برای خود، خانواده هایمان و کارکنان حوزه سلامت رقم خواهیم زد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به حق پیوسته انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده های محترم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز و جامعه دانشگاهی کشور و عموم ملت سربلند ایران تبریک و تهنیت عرض می ‌کنم و از درگاه حضرت دوست، سعادت و سربلندی تمامی هموطنان و اقتدار و سرافرازی روزافزون ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

 دکتر عباس رضائیان زاده

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 54721
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید