متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

نام و نام خانوادگی معاون: محمدرضا کریمی
پست مربوطه: معاون فنی معاونت بهداشتی
مدرک تحصیلی: دکترای پزشکی عمومی
 
 
 وظایف محوله به عنوان معاون فنی معاونت بهداشت:

۱- نظارت بر اجرای بسته های خدمتی ابلاغی از سوی معاونت محترم بهداشت وزارت
۲- پایش منظم نحوه اجرای خدمات، فرایندها و مراقبتها و دیگر برنامه های حوزه بهداشت در کلیه واحدهای زیر مجموعه در جهت ارتقاء بهره وری
۳- دسته بندی و لحاظ نمودن آمارهای استانی در تدوین برنامه عملیاتی حوزه معاونت بهداشت با تاکید بر ارتقاء تمامی شاخص ها
۴- برگزاری منظم جلسات فنی با واحد های تخصصی در جهت ارتقاء فرآیند های ارائه خدمات
۵- انجام پژوهش های کاربردی با توجه به شناخت توانایی های بالقوه منطقه وتهیه طرح های جدید متناسب با ابعاد اقتصادی، فرهنگی واجتماعی
۶- بررسی گزارش های رسیده از واحد ها و شبکه های بهداشتی درمانی تابعه و همکاری در تهیه بازخوراند مناسب در راستای ارتقاء کیفی فعالیت واحد ها
۷- برنامه ریزی جهت استفاده از همفکری و توان اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، متناسب با بسته های خدمتی ابلاغی و تشکیل جلسات منظم در این خصوص
۸- انجام سایر امور محوله برحسب نظر مقام مافوق
  • 1400/06/03
  • - تعداد بازدید: 17
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

موارد ابتلا به کرونا در فارس، روزانه در حال افزایش است!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید19 گفت: روزانه شاهد روند افزایشی موارد ابتلا به کروناویروس در فارس هستیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید19 گفت: روزانه شاهد روند افزایشی موارد ابتلا به کروناویروس در فارس هستیم.
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» با تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: کماکان آمار بیماران مبتلا و دارای علائم کروناویروس در فارس به صورت سرپایی، بستری و فوت در حال افزایش است و با وضعیتی بسیار نگران کننده و وخیم مواجهیم.

او با اشاره به شدت انتقال گونه دلتا و مرگ آوری بیشتر کرونا در موج پنجم تاکید کرد: طبق بررسی های انجام شده، موارد ابتلا و فوت ناشی از کووید19 در تمامی گروه های سنی اعم از کودکان تا میانسالان، سالمندان، ورزشکاران و افراد بدون بیماری زمینه ای اتفاق افتاده است، بنابراین تمامی گروه های سنی با کوچکترین بی توجهی و سهل انگاری درگیر این بیماری می شوند.

 

معاون بهداشت دانشگاه با تبیین وضعیت کنونی، خواستار مشارکت و همکاری بیشتر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی در برابر کروناویروس شد و ادامه داد: با توجه به روند افزایشی موارد ابتلا به کروناویروس در استان، نیاز است بازدیدها و نظارت های دستگاه ها و سازمان های مرتبط بر رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دقیق محدودیت های کرونایی به ویژه در اماکن پرتردد در استان افزایش یابد.

این مقام مسوول در دانشگاه مهم ترین راه برون رفت از بحران کروناویروس و قطع زنجیره انتقال آن را جدی گرفتن این بیماری از سوی تمام اقشار جامعه عنوان کرد و گفت: در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، باید منتظر وضعیتی وخیم تر از این در استان باشیم.

 

معاون بهداشت دانشگاه در این نشست آمار ابتلا به کووید19 و فوت ناشی از آن، نحوه اعلام نتایج آزمایش و فعالیت آزمایشگاه های تشخیصی، همچنین فعالیت مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس در استان را بررسی کرد.

دکتر همتی با اشاره به وضعیت مطلوب واکسیناسیون علیه بیماری کووید19 در استان، میزان موجودی و آمار تزریق واکسن به مردم فارس و فعالیت مراکز واکسیناسیون در شیراز و شهرستان ها را پایش کرد. 

 

در این نشست از سوی معاونان و مدیران ارشد دانشگاه در خصوص  درصد اشغال تخت های عادی و ویژه بیمارستان های درگیر کروناویروس، تجهیزات و ملزومات پزشکی، فعالیت مراکز 16 ساعته، وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی، بیمارستان های پشتیبان، فرآیند انجام واکسیناسیون علیه بیماری کووید19، تحلیل آماری از موارد ابتلا، بستری و فوت ناشی از کروناویروس، عملکرد آزمایشگاه های تشخیصی کروناویروس توضیحاتی ارایه شد.

سیصد و هشتاد و نهمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز صبح امروز دوم شهریور، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد./105

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 45796
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید