متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

26 تیر 1403

نام و نام خانوادگی معاون: محمدرضا کریمی
پست مربوطه: معاون فنی معاونت بهداشتی
مدرک تحصیلی: دکترای پزشکی عمومی
 
 
 وظایف محوله به عنوان معاون فنی معاونت بهداشت:

۱- نظارت بر اجرای بسته های خدمتی ابلاغی از سوی معاونت محترم بهداشت وزارت
۲- پایش منظم نحوه اجرای خدمات، فرایندها و مراقبتها و دیگر برنامه های حوزه بهداشت در کلیه واحدهای زیر مجموعه در جهت ارتقاء بهره وری
۳- دسته بندی و لحاظ نمودن آمارهای استانی در تدوین برنامه عملیاتی حوزه معاونت بهداشت با تاکید بر ارتقاء تمامی شاخص ها
۴- برگزاری منظم جلسات فنی با واحد های تخصصی در جهت ارتقاء فرآیند های ارائه خدمات
۵- انجام پژوهش های کاربردی با توجه به شناخت توانایی های بالقوه منطقه وتهیه طرح های جدید متناسب با ابعاد اقتصادی، فرهنگی واجتماعی
۶- بررسی گزارش های رسیده از واحد ها و شبکه های بهداشتی درمانی تابعه و همکاری در تهیه بازخوراند مناسب در راستای ارتقاء کیفی فعالیت واحد ها
۷- برنامه ریزی جهت استفاده از همفکری و توان اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، متناسب با بسته های خدمتی ابلاغی و تشکیل جلسات منظم در این خصوص
۸- انجام سایر امور محوله برحسب نظر مقام مافوق
  • 1401/01/30
  • - تعداد بازدید: 21
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

والدین اهمیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس را جدی بگیرند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از خانواده ها خواست به دلیل بازگشایی حضوری مدارس، شیوه نامه های بهداشتی را به فرزندان خود بیاموزند و بر رعایت آن بیش از پیش تاکید کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از خانواده ها خواست به دلیل بازگشایی حضوری مدارس، شیوه نامه های بهداشتی را به فرزندان خود بیاموزند و بر رعایت آن بیش از پیش تاکید کنند.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عباس رضائیان زاده» در نشست صبح امروز ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه، با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین، بر اهمیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس تاکید کرد و گفت: خانواده ها ضمن آموزش مداوم شیوه نامه های بهداشتی به فرزندان، لازم است بر رعایت کامل آن تاکید داشته باشند.

او همچنین از افزایش نظارت بازرسان بهداشت زیرمجموعه دانشگاه بر تکمیل چک لیست های مرتبط و ارائه پسخوراند به مسوولان آموزش و پرورش خبر داد.

دکتر رضائیان زاده ضمن تاکید بر نقش موثر ایمن سازی در کنترل همه گیری کرونا گفت: بهبود نسبی شرایط نباید باعث سهل انگاری مردم در تکمیل دوره واکسیناسیون شود.

معاون بهداشت دانشگاه در ادامه با اعلام درصد جمعیت هدف واکسینه شده در هر نوبت واکسن کرونا در استان فارس افزود: در حال حاضر تزریق نوبت های سه گانه واکسن کرونا در فارس، به ترتیب به 93 و 47 صدم درصد در نوبت اول، 87 و پنج دهم درصد در نوبت دوم و 48 و چهار دهم درصد در نوبت سوم رسیده است.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به نزدیک شدن شب های قدر، هماهنگی لازم برای برپایی پنج ایستگاه واکسیناسیون در شیراز، از سوی سازمان بسیج مستضعفان در محل های تجمع اصلی صورت گرفته است و این اقدام در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه نیز انجام می شود.

 

بررسی مصوبات نشست قبلی ستاد، ارائه آخرین گزارش ها و آمارهای مربوط به کرونا در مناطق مختلف استان، روند اجرای واکسیناسیون در استان، وضعیت سلامت بیماران بستری در بخش های عادی و ویژه بیمارستان ها، آمار ورودی جدید بخش های کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان، همچنین علت های جان باختن مبتلایان به کرونا طی روزهای اخیر، دیگر محورهای این نشست بود.

نشست صبح امروز ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه، با حضور معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سالن جلسات معاونت بهداشت این دانشگاه، برگزار شد./ا.کشاورزی

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 58525
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید