متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

نام و نام خانوادگی معاون: محمدرضا کریمی
پست مربوطه: معاون فنی معاونت بهداشتی
مدرک تحصیلی: دکترای پزشکی عمومی
 
 
 وظایف محوله به عنوان معاون فنی معاونت بهداشت:

۱- نظارت بر اجرای بسته های خدمتی ابلاغی از سوی معاونت محترم بهداشت وزارت
۲- پایش منظم نحوه اجرای خدمات، فرایندها و مراقبتها و دیگر برنامه های حوزه بهداشت در کلیه واحدهای زیر مجموعه در جهت ارتقاء بهره وری
۳- دسته بندی و لحاظ نمودن آمارهای استانی در تدوین برنامه عملیاتی حوزه معاونت بهداشت با تاکید بر ارتقاء تمامی شاخص ها
۴- برگزاری منظم جلسات فنی با واحد های تخصصی در جهت ارتقاء فرآیند های ارائه خدمات
۵- انجام پژوهش های کاربردی با توجه به شناخت توانایی های بالقوه منطقه وتهیه طرح های جدید متناسب با ابعاد اقتصادی، فرهنگی واجتماعی
۶- بررسی گزارش های رسیده از واحد ها و شبکه های بهداشتی درمانی تابعه و همکاری در تهیه بازخوراند مناسب در راستای ارتقاء کیفی فعالیت واحد ها
۷- برنامه ریزی جهت استفاده از همفکری و توان اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، متناسب با بسته های خدمتی ابلاغی و تشکیل جلسات منظم در این خصوص
۸- انجام سایر امور محوله برحسب نظر مقام مافوق
  • 1399/09/17
  • - تعداد بازدید: 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام معاون بهداشت دانشگاه به مناسبت روز جهانی داوطلبان سلامت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با ارسال پیامی، فرا رسیدن پانزدهم آذر، روز جهانی داوطلبان سلامت را تبریک گفت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با ارسال پیامی، فرا رسیدن پانزدهم آذر، روز جهانی داوطلبان سلامت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن پیام دکتر «عبدالرسول همتی» آمده است:

نقطه اوج مشارکت، کنترل توسط جامعه است که سلامت هم به قطع باید از این مدل پیروی کند. توانمندی مردم به پویایی زندگی آنها کمک می کند و برنامه داوطلبان سلامت زمینه لازم برای مشارکت در نظام سلامت را فراهم آورده است.

برنامه داوطلبان سلامت با قدمت 30 ساله، یکی از موفق ترین برنامه های اثر بخش در حوزه بهداشت است و این برنامه، استعداد، توانمندی و برجستگی حضور فعال در برنامه های تحول سلامت را پس از سال ها تجـربه کسـب نمـوده است.

حضور فـعال 20000 داوطلب سلامـت استان فارس در اجرای برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت نقطه عطفی بر  تحول حضور مردم در عرصه خدمات بهداشتی استان می باشد.

در راستای گام چهارم بسیج ملی کنترل اپیدمی کووید-19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت و ضرورت مشارکت همه جانبه سازمان ها و نهادهای مدنی و آحاد جامعه به ویژه فعالان حوزه سلامت از جمله داوطلبان سلامت باشعار «مشارکت همه جانبه جامعه در کنترل همه گیری بیماری کووید19» به استقبال روزجهانی داوطلب می رویم.

اینجانب فرا رسیدن 5 دسامبر مصادف با 15 آذر روز جهانی داوطلبان سلامت را به تمامی فعالان عرصه مشارکت در سلامت تبریک میگویم و امیدوارم در گام های آتی و با همراهی همه مسوولین مشارکت مردمی استان فارس، مربیان و داوطلبان سلامت به دستاوردهای ارزنده تری در زمینه شکل گیری برنامه های سلامت جامعه محور نائل گردیم.

 

دکتر عبدالرسول همتی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,مناسبت های بهداشتی
  • کد خبری : 33606
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید