متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

نام و نام خانوادگی معاون: محمدرضا کریمی
پست مربوطه: معاون فنی معاونت بهداشتی
مدرک تحصیلی: دکترای پزشکی عمومی
 
 
 وظایف محوله به عنوان معاون فنی معاونت بهداشت:

۱- نظارت بر اجرای بسته های خدمتی ابلاغی از سوی معاونت محترم بهداشت وزارت
۲- پایش منظم نحوه اجرای خدمات، فرایندها و مراقبتها و دیگر برنامه های حوزه بهداشت در کلیه واحدهای زیر مجموعه در جهت ارتقاء بهره وری
۳- دسته بندی و لحاظ نمودن آمارهای استانی در تدوین برنامه عملیاتی حوزه معاونت بهداشت با تاکید بر ارتقاء تمامی شاخص ها
۴- برگزاری منظم جلسات فنی با واحد های تخصصی در جهت ارتقاء فرآیند های ارائه خدمات
۵- انجام پژوهش های کاربردی با توجه به شناخت توانایی های بالقوه منطقه وتهیه طرح های جدید متناسب با ابعاد اقتصادی، فرهنگی واجتماعی
۶- بررسی گزارش های رسیده از واحد ها و شبکه های بهداشتی درمانی تابعه و همکاری در تهیه بازخوراند مناسب در راستای ارتقاء کیفی فعالیت واحد ها
۷- برنامه ریزی جهت استفاده از همفکری و توان اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، متناسب با بسته های خدمتی ابلاغی و تشکیل جلسات منظم در این خصوص
۸- انجام سایر امور محوله برحسب نظر مقام مافوق
  • 1400/08/09
  • - تعداد بازدید: 27
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

کرونا، بهار زندگی 13 هم استانی دیگر را خزان کرد!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس را از ابتدای شیوع تا امروز یکشنبه، نهم آبان 1400، اعلام کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس را از ابتدای شیوع تا امروز یکشنبه، نهم آبان 1400، اعلام کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» با حضور در استودیو سلامت فارس و اعلام آخرین آمارهای مربوط به کروناویروس در استان فارس از جان باختن 13 هم استانی دیگر در اثر کروناویروس خبر داد و گفت: مجموع جانباختگان ناشی از کووید 19 از ابتدای شیوع بیماری تا کنون به 6 هزار و 978 نفر رسیده است.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و 429 هزار و 637 تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، 426 هزار و 291 بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است؛ همچنین از ابتدای آغاز طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی تاکنون، 219 هزار و 303 مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد پنجاه هزار و 827 بیمار مثبت شناسایی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون، 477 هزار و 118 بیمار مبتلا به کووید 19 در استان فارس شناسایی شده است.

دکتر همتی با اشاره به بستری 181 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته افزود: هم اکنون هزار و 533 بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم کرونا در بیمارستان های فارس بستری هستند که از این تعداد، 201 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

معاون بهداشت دانشگاه همچنین از بهبودی 463 هزار و 572 نفر از ابتدا تاکنون خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

او مجموع تعداد دز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از ابتدا تاکنون را پنج میلیون و 135 هزار و 808 دز اعلام کرد و گفت: از این تعداد دو میلیون و 984 هزار و 979 دز نوبت اول و دو میلیون و 150 هزار و 829 دز نوبت دوم واکسن بوده است.

دکتر همتی با اشاره به دیگر آمارهای مربوط به کرونا طی 24 ساعت گذشته، از خدمت رسانی به هزار و 727 مراجعه کننده دارای علایم کووید 19 در مراکز 16 ساعته تشخیص و درمان سرپایی کرونا در استان خبر داد.

این مقام مسوول در دانشگاه از مردم خواست تا با توجه به سرد شدن هوا و احتمال شیوع بیماری آنفلوآنزا همزمان با کووید19، با جدیت بیشتری نسبت به استفاده از ماسک پایبند بوده و از حضور در مراکز شلوغ و پرتردد پرهیز کنند تا چرخه انتقال بیماری کووید19 و دیگر بیماری های ویروسی فصلی قطع شود./103

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 49600
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید