متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

نام و نام خانوادگی معاون: محمدرضا کریمی
پست مربوطه: معاون فنی معاونت بهداشتی
مدرک تحصیلی: دکترای پزشکی عمومی
 
 
 وظایف محوله به عنوان معاون فنی معاونت بهداشت:

۱- نظارت بر اجرای بسته های خدمتی ابلاغی از سوی معاونت محترم بهداشت وزارت
۲- پایش منظم نحوه اجرای خدمات، فرایندها و مراقبتها و دیگر برنامه های حوزه بهداشت در کلیه واحدهای زیر مجموعه در جهت ارتقاء بهره وری
۳- دسته بندی و لحاظ نمودن آمارهای استانی در تدوین برنامه عملیاتی حوزه معاونت بهداشت با تاکید بر ارتقاء تمامی شاخص ها
۴- برگزاری منظم جلسات فنی با واحد های تخصصی در جهت ارتقاء فرآیند های ارائه خدمات
۵- انجام پژوهش های کاربردی با توجه به شناخت توانایی های بالقوه منطقه وتهیه طرح های جدید متناسب با ابعاد اقتصادی، فرهنگی واجتماعی
۶- بررسی گزارش های رسیده از واحد ها و شبکه های بهداشتی درمانی تابعه و همکاری در تهیه بازخوراند مناسب در راستای ارتقاء کیفی فعالیت واحد ها
۷- برنامه ریزی جهت استفاده از همفکری و توان اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، متناسب با بسته های خدمتی ابلاغی و تشکیل جلسات منظم در این خصوص
۸- انجام سایر امور محوله برحسب نظر مقام مافوق
  • 1400/07/17
  • - تعداد بازدید: 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت هفته کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی»

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز یا اشاره به آغاز هفته کودک از شانزدهم مهر، هدف از بزرگداشت این هفته را یادآوری اهمیت سلامت کودک، الزام اجرای حقوق کودکان و توجه به نیازهای روحی و جسمی آنان دانست.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز یا اشاره به آغاز هفته کودک از شانزدهم مهر، هدف از بزرگداشت این هفته را یادآوری اهمیت سلامت کودک، الزام اجرای حقوق کودکان و توجه به نیازهای روحی و جسمی آنان دانست.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «معصومه صفاری» در گرامیداشت هفته کودک گفت: هر کودک، شایسته ی آن است که خوب متولد شود، در خانه ای امن از نظر جسمی و روانی، رشد و تکامل یابد و محیط مدرسه ی او، عاری از خطرات و آسیب ها باشد.

او تاکید کرد: پرورش در محیط خانوادگی سالم، داشتن حامیان دلسوز و توانمند که بتوانند الگوی مثبتی باشند، تامین امنیت، پذیرش و عشق ورزیدن بی قید و شرط، حق هر کودک است.

دکتر صفاری ضمن بیان این مطلب که سلامت والدین، آغازگر سلامت کودک است، گفت: هر کودکی، حق دارد که شاد زندگی کند؛ اعتماد به نفس داشته باشد؛ دوستانی داشته باشد؛ احساس مفید بودن کند و باور داشته باشد که می تواند در زندگی به موفقیت دست یابد.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه ادامه داد: همه کودکان، نیازمند خانه، تغذیه ی خوب، آموزش همراه با کیفیت قابل قبول، درمان مناسب خانواده، شبکه ی حمایتگر و دستیابی به منابع اجتماع هستند و لازم است که به مراقبت های پیشگیری، ارتقای سلامت و درمان طبی و سلامت روان دستیابی داشته باشد.

او با اشاره به نامگذاری شانزدهم تا بیست و دوم مهر به نام هفته کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» که با مشارکت نهادها و سازمان های موثر در این زمینه گرامی داشته می شود، روزشمار این هفته را اعلام کرد:

16 مهر- کودک، صلح، بازی و نشاط

17 مهر- کودک، باورهای دینی و معنویت

18 مهر- کودک، خانواده، آموزش و مهارت های زندگی

19 مهر- کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه

20 مهر- کودک، کتاب، هنر و ادبیات

21 مهر- کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی

22 مهر- کودک رسانه و فناوری های نوین

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 48345
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید