متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

  • 1400/02/11
  • - تعداد بازدید: 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارزیابی مراحل واکسیناسیون کرونا در مرکز خدمات جامع سلامت احمد ابن موسی(ع)

با شروع فاز دوم واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال بر علیه کروناویروس، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از مراحل واکسیناسیون در مرکز خدمات جامع سلامت احمد ابن موسی(ع)، بازدید کرد.

با شروع فاز دوم واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال بر علیه کروناویروس، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از مراحل واکسیناسیون در مرکز خدمات جامع سلامت احمد ابن موسی(ع)، بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» در این بازدید گفت: با پایان واکسیناسیون کروناویروس در فاز نخست که شامل کارکنان بهداشتی درمانی، بیماران خاص، جانبازان شیمیایی و سالمندان مقیم سرای سالمندان بود، فاز دوم واکسیناسیون از هفتم اردیبهشت در استان فارس آغاز شد.

او اضافه کرد: با توجه به شناسایی 81 هزار سالمند و وضعیت حساس گروه سنی 80 سال به بالا، لازم است واکسیناسیون برای این گروه سنی شروع شود و با یاری خداوند، به زودی واکسن ایرانی وارد بازار می شود که تحول عظیمی در زمینه واکسیناسیون کرونا در کشور است.

 

دکتر همتی با ارزیابی نحوه اجرای واکسیناسیون و برنامه ریزی برای واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال در مرکز خدمات جامع سلامت احمد ابن موسی(ع)، از تلاش کارکنان این مرکز برای خدمت رسانی به بیماران و مراجعان، تقدیر کرد.

دکتر «مژده فروردین» رئیس مرکز خدمات جامع سلامت احمد ابن موسی(ع) نیز در خصوص نحوه اطلاع رسانی به سالمندان برای واکسیناسیون گفت: برای هر سالمندی که یک بار به این مرکز مراجعه کرده پرونده سلامت تشکیل شده و مراقبان سلامت با توجه به پرونده سلامت سالمند به آنها اطلاع رسانی می کنند؛ همچنین اسامی افرادی که در این سامانه ثبت نشده است از سوی سازمان های مربوطه مانند بیمه زیر پوشش آنها، به عنوان گروه های هدف مشخص و اطلاع رسانی لازم در زمینه واکسیناسیون و دریافت خدمات، به آنان انجام می شود./102

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 40648
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید