متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

  • 1399/06/01
  • - تعداد بازدید: 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس با مرگ 12 هم استانی دیگر و وخامت حال 103 بیمار

بر اساس اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس، 12 هم استانی دیگر به جمع آمار جانباختگان این بیماری، از ابتدای شیوع تاکنون افزوده شد.

بر اساس اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس، 12 هم استانی دیگر به جمع آمار جانباختگان این بیماری، از ابتدای شیوع تاکنون افزوده شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون بهداشت دانشگاه با اعلام گزارش روزانه این آمار در استودیو سلامت دانشگاه، گفت: با تلاش تیم های سلامت استان، تاکنون 242هزار و 173 نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی استان بررسی شده که از این تعداد، ابتلای 40 هزار و 189 نفر به کووید 19 به قطعیت رسیده است.

دکتر «عبدالرسول همتی» همچنین از بستری 785 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان های استان خبر داد و افزود: از این تعداد، 103 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

او در بخش دیگری از این گزارش به آمار جانباختگان این بیماری اشاره کرد و با ابراز تاسف از مرگ 12 هم استانی دیگر طی 24 ساعت گذشته، مجموع آمار جانباختگان کووید 19 در فارس از ابتدای شیوع تاکنون را 744 نفر اعلام کرد.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار بهبودیافتگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون نیز به 37هزار و 166 نفر رسیده است.

او با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع)، ضمن تسلیت این ایام، از عموم مردم دعوت کرد تا برای سلامت خود و دیگر عزاداران حسینی، در صورت برگزاری و یا شرکت در آئین های سوگواری، نسبت به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، شامل استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و شست و شوی مرتب دست ها، دقت نظر ویژه داشته باشند./101

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 27895
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید