متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

  • 1399/06/16
  • - تعداد بازدید: 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:

انجام و بررسی بیش از 250 هزار نمونه کووید19 در آزمایشگاه های تشخیصی فارس/ تاکید بر رعایت اصول بهداشتی با استفاده از ماسک در عزاداری های تاسوعا و عاشورا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اساس اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس گفت: با تلاش تیم های سلامت استان، تاکنون 250 هزار و 783 نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی استان بررسی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اساس اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس گفت: با تلاش تیم های سلامت استان، تاکنون 250 هزار و 783 نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی استان بررسی شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون بهداشت دانشگاه با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مورد گزارش روزانه این آمار، اعلام کرد: از بررسی بیش از 250 هزار نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی استان تا کنون، ابتلای 42 هزار و 487 نفر به کووید 19 به قطعیت رسیده است.

 

دکتر «عبدالرسول همتی» در ادامه از بستری 758 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان های استان خبر داد و گفت: از این تعداد، 96 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

او همچنین به آمار جانباختگان این بیماری اشاره کرد و با ابراز تاسف از مرگ پنج هم استانی دیگر طی 24 ساعت گذشته، مجموع آمار جانباختگان کووید 19 در فارس از ابتدای شیوع تاکنون را 785 نفر اعلام کرد.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار بهبودیافتگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون نیز به 39 هزار و 278 نفر رسیده است.

او از مردم خواست تا برای حفظ سلامت خود و دیگر عزاداران حسینی، پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و شست و شو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها را رعایت کنند./103

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 28718
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید