متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

26 تیر 1403

  • 1401/07/25
  • - تعداد بازدید: 40
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازرسان بهداشت محیط یکی از ارکان اصلی موفقیت کشور در مبارزه با همه گیری کرونا هستند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در همایش روز جهانی بهداشت محیط، از پیگیری جدی تسهیل قوانین بالادستی گروه بهداشت محیط در راستای افزایش رضایت ارباب رجوع خبر داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در همایش روز جهانی بهداشت محیط، از پیگیری جدی تسهیل قوانین بالادستی گروه بهداشت محیط در راستای افزایش رضایت ارباب رجوع خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عباس رضاییان زاده» در همایش روز جهانی بهداشت محیط با تاکید بر نقش بسیار موثر کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط در سلامت جامعه گفت: بحران همه گیری کووید19 نمونه بارزی از این حضور پر رنگ است که بی شک کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط یکی از ارکان اصلی موفقیت کشور در مبارزه با این مهمان ناخوانده بودند و ایثارگری های این افراد در همه گیری کرونا، برای همیشه در یاد و خاطره مردم باقی می ماند.

او اضافه کرد: گروه بهداشت محیط در تمام دوران فعالیت خود به دلیل ارتباط با موضوع معیشت و کسب و کار مردم؛ هم کانون توجه و هم چالش بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تصمیم گیری های قانونی و در بر گیرنده سلامت جامعه، در برخی موارد مورد پسند ارباب رجوع نیست که کارشناسان و بازرسان این حوزه باید همواره با صبر و تحمل نسبت به توجیه مراجعه کننده اقدام کنند.

دکتر رضاییان زاده با اشاره به پیچیدگی برخی قوانین بالادستی در این حوزه گفت: لزوم بازبینی این قوانین برای کاهش چالش های موجود، از اولویت های مدیریت گروه سلامت محیط و در حال پیگیری است.

 

او افزود: با توجه به شرایط اقتصادی، کارشناسان و بازرسان سلامت محیط تمام تلاش خود را برای همراهی و همکاری با اصناف خواهند داشت تا دغدغه های مردم کاهش یابد؛ اما باید به این موضوع توجه شود که حفظ سلامت مردم، خط قرمز حوزه بهداشت محسوب می شود.

در ادامه این همایش، گزارشی از عملکرد یک ساله شهرستان ها از سوی دکتر «مسعود قنبریان» مدیرگروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه ارائه و از بازرسان نمونه شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تقدیر شد.  

این همایش با حضور مهندس «سیامک شمس» مدیر سلامت محیط و کار و دکتر «مسعود قنبریان» مدیرگروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کارشناسان مسوول بهداشت محیط و بازرسان نمونه شهرستان ها برگزار شد./ابوذر کشاورزی

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 67944
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید