متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

26 تیر 1403

  • 1401/09/13
  • - تعداد بازدید: 40
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بر اهمیت تقویت تعامل بخش های علمی و اجرایی در حوزه تغذیه تاکید شد

نشست هم اندیشی مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با اعضای هیات علمی دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

نشست هم اندیشی مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با اعضای هیات علمی دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط مداوم و موثر حوزه های علمی و اجرایی، ارتباط معاونت بهداشت دانشگاه و دانشکده تغذیه و علوم غذایی را از مصادیق این ارتباط موثر دانست.

دکتر «احمد اسمعیل زاده» افزود: دانشکده تغذیه و علوم غذایی با انجام پژوهش های کاربردی در راستای نیازهای جامعه و ارائه نتایج آن به معاونت بهداشت دانشگاه و دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت می تواند در سیاستگذاری های صحیح در حوزه سلامت و جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و انسانی و در نهایت ارتقای سطح سلامت جامعه بسیار تاثیرگذار باشد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست، اراده ایجاد شده در دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اصلاح برنامه های در حال اجرا را قابل تقدیر دانست و گفت: با برگزاری مستمر کمیته های مشترک، نقاط ضعف برنامه های در حال اجرا و نیازهای پژوهشی در حوزه تغذیه استخراج و به دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت اعلام می شود.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد با این نگاه جدید و هم افزایی توانمندی ها، شاهد مداخلات تاثیرگذار در مشکلات تغذیه ای جامعه در آینده نزدیک باشیم.

در ادامه، رئیس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر وجود ارتباط مستمر این دانشکده و معاونت بهداشت دانشگاه گفت: دانشکده تغذیه و علوم غذایی از هر برنامه ای که منجر به رفع مشکلات تغذیه ای جامعه شود، استقبال می کند.

دکتر «سیاوش باباجعفری» افزود: سیاست کنونی اعضای هیات علمی دانشکده تغذیه و علوم غذایی در انجام پروژه های تحقیقاتی بر هدفمندی و جامعه محور بودن تحقیقات تاکید دارد.

در این نشست دکتر «سیدصادق سیدنعمتیان» مشاور معاونت بهداشت، دکتر «محمدرضا کریمی» معاون فنی معاونت بهداشت و «مریم مهارت» مدیرگروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه، دکتر «عنایت اله بریزی»، دکتر «شیوا فقیه» و دکتر «مینا باباشاهی» اعضای هیات علمی دانشکده تغذیه و علوم غذایی حضور داشتند./ابوذر کشاورزی

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 70419
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید