متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

  • 1399/05/11
  • - تعداد بازدید: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی ارایه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل(ع) با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف بررسی ارایه خدمت در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل(ع)، از این مرکز بازدید کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف بررسی ارایه خدمت در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل(ع)، از این مرکز بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجر، معاون بهداشت دانشگاه ضمن بازدید از واحدهای مختلف شامل بخش CPR، آزمایشگاه، پزشک، مراقبان سلامت و بهداشت محیط در گفت و گو با کارکنان این مرکز، از تلاش ها و خدمات آنان به عنوان پیش قراول حوزه سلامت تقدیر کرد.

دکتر «عبدالرسول همتی» همچنین در گفت و گو با مراجعان مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل(ع)، میزان رضایتمندی آنان را در خصوص دریافت خدمات جویا شد و بر اساس موارد مطرح شده، میزان رضایتمندی مردم را مطلوب عنوان کرد.

او در ادامه با بررسی دفاتر ثبت و مراقبت ها در جریان نحوه پیگیری وضعیت بیماران از سوی کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل(ع) قرار گرفت.

ارائه قریب به 15 هزار خدمت به همت مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل(ع) از زمان شیوع کروناویروس

رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از نحوه خدمت رسانی و فعالیت‌ های انجام شده در خصوص مقابله با کرونا در شیراز، گفت: از زمان شیوع بیماری کووید 19، مرکز خدمات جامع سلامت ابوالفضل (ع)  به عنوان مرکزی برای انجام خدمات و نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا ویروس و درمان بیماران دارای علامت تبدیل شده است.


دکتر «احمد رضازاده» افزود: مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل (ع) با هدف خدمات رسانی به همشهریان و جلوگیری از حضور مردم در مراکز درمانی و کاهش بار مراجعه به بیمارستان ها، از زمان شیوع کروناویروس تا کنون بیش از 14 هزار و 922 خدمت به شهروندان ارائه کرده است.

او ادامه داد: نمونه ‌گیری از مراجعان در مرکز حضرت ابوالفضل (ع) به صورت روزانه انجام می شود و به مراجعان خدمات درمانی ارایه می شود و بیماران در صورت نیاز به بیمارستان ارجاع  داده می ‌شوند.

در این بازدید دکتر «محمدجواد لولیا» مدیر شبکه و ارتقای سلامت معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر همتی معاون بهداشت دانشگاه را همراهی می کرد./105

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 27090
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید