متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

  • 1399/02/27
  • - تعداد بازدید: 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شناسایی 120 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس/ مردم غفلت نکنند؛ کروناویروس در کمین است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 120 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 120 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: از دو هزار و 460 مورد نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص مولکولی کروناویروس طی روز گذشته تاکنون، 120 مورد مثبت گزارش شده است که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به چهار هزار و 427 نفر رسیده است.

این مقام مسوول در دانشگاه اظهار کرد: از 120 مورد جدید در استان، 81 مورد مربوط به شیراز؛ دو مورد مربوط به لامرد؛ مرودشت، کازرون و ممسنی هر کدام یک مورد را شامل می شود و مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان است.

او با بیان اینکه خوشبختانه در 24 ساعت گذشته مورد فوتی بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون 98 نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه ادامه داد: تاکنون سه هزار و 798 نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آورده اند.

معاون بهداشت دانشگاه توصیه کرد: ویروس در جامعه در کمین است و هرگونه غفلت و بی توجهی به این امر مهم، وضعیت استان را به روزهای نخست شیوع ویروس بر می گرداند.

دکتر همتی تاکید کرد: شهروندان لازم است اصولی مانند در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی و پرهیز از تجمعات و ترددهای غیرضروری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله امن در روابط اجتماعی را جدی بگیرند./105

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 24150
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید