متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

27 تیر 1403

  • 1399/02/01
  • - تعداد بازدید: 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شناسایی 123 بیمار جدید مبتلا به کروناویروس در فارس و افزایش آمار مبتلایان به 2637 نفر/ نظارت گسترده بر رعایت بهداشت در مشاغل و اصناف

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بررسی هزار و 441 نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی کروناویروس استان، گفت: از این تعداد، 123 مورد مثبت اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بررسی هزار و 441 نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی کروناویروس استان، گفت: از این تعداد، 123 مورد مثبت اعلام شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» با اعلام این خبر گفت: با افزوده شدن این تعداد، آمار مبتلایان به کروناویروس در فارس، به دو هزار و 637 نفر رسید و متاسفانه طی روز گذشته تاکنون، یک نفر از مبتلایان جان خود را از دست داد.

 

او با بیان اینکه تاکنون 621 نفر از مبتلایان با بهبودی کامل از مراکز درمانی ترخیص شده اند، ادامه داد: هزار و 381 نفر نیز به دلیل شرایط مساعد جسمی، در قرنطینه خانگی بوده اند و همکاران ما سلامت آنان را پیگیری می کنند.

دکتر همتی در بخش دیگری از صحبت هایی خود در استودیو سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به بازگشایی مشاغل و اصناف، از نظارت گسترده بر رعایت بهداشت، با حضور بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان بازرسی، تعزیرات و نمایندگان اصناف خبر داد.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: این بازگشایی منوط به نام نویسی مشاغل و اصناف در سامانه وزارت بهداشت بوده و افراد ضمن درج اطلاعات خود، دستورالعمل های لازم در خصوص رعایت بهداشت شاغلان خود و مشتریان را دریافت کرده اند.

او همچنین از تمدید مهلت نام نویسی در سامانه اصناف و صنایع، تا ساعت 24 روز جمعه، پنجم اردیبهشت خبر داد و از عموم مردم نیز خواست تا در صورت نیاز ضروری به خروج از منزل، موازین بهداشتی لازم را رعایت کنند./101

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,اخبار کرونا ویروس
  • کد خبری : 22952
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید