متن استاتیک شماره 63 موجود نیست

26 تیر 1403

  • 1401/07/24
  • - تعداد بازدید: 38
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با ارسال پیامی یاد و خاطره ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با ارسال پیامی یاد و خاطره ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن پیام دکتر «عباس رضائیان زاده» آمده است:

إنّ الّذین آمنواْ والّذین هاجرواْ وجاهدواْ فی سبیل اللّه أوْلئک یرْجون رحْمت اللّه واللّه غفورٌ رّحیمٌ﴿بقره/218﴾

در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، فرزندان این مرز و بوم برای به ثمر نشستن آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از آن، جان خود را فدا نموده اند تا امنیت و آرامش پایدار را برای کشورمان به ارمغان آورند.

دفاع مقدس، رساترین پیام مقاومت و نشانه ای از جنس ایستادگی و پایمردی مردم ایران اسلامی است؛ دفاع مقدس، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

هشت سال دوران جنگ تحمیلی به همگان ثابت کرد که اگر فرهنگ جهاد و ایثار با محوریت امامت و ولایت در کنار نبوغ و استعداد جوان مؤمن ایرانی قرار بگیرد، نیرویی ایجاد می کند که همه ثروت ها و قدرت های جهانی نیز نمی توانند مانعی در برابر حرکت خروشان او باشند.

بی شک نسل ما وظیفه دارد از تجربه خود در دفاع مقدس، برای نسل ‌های جدید که آن دوره را لمس نکرده ‌اند، سخن گفته و این رویداد تاریخی را به شیوه ‌ای واقعی ترسیم کند؛ زیرا ملتی که گذشته خود را فراموش کند، آینده ‌ای نخواهد داشت.

در بحران همه گیری کرونا، ایثار و فداکاری کارکنان مجموعه سلامت، یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را زنده کرد و مسیری برای آیندگان گشود که فرزندانمان با الهام گرفتن از این اقدامات زیبا در مسیر اسلام عزیز گام بردارند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی ‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان؛ مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شریف استان فارس به ویژه رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز را از خداوند منان مسئلت دارم.

دکتر عباس رضائیان زاده

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و رییس مرکز بهداشت استان

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 67829
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید