16 اردیبهشت 1403

  • 1403/02/01
  • - تعداد بازدید: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون بهداشت دانشگاه به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی مطرح کرد:

کارشناسان علوم آزمایشگاهی، دیده بانان عرصه سلامت هستند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انتشار پیامی، روز علوم آزمایشگاهی را به تمامی همکاران شاغل در آزمایشگاه های حوزه معاونت بهداشت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن پیام دکتر «عباس رضاییان زاده» آمده است:

سی ام فروردین‌ماه، زادروز حکیم سید اسماعیل جرجانی به عنوان روز علوم آزمایشگاهی نام‌گذاری شده است.

همگان می دانند که دانش تجربی بشر در طول تاریخ بر اساس آزمودن و سنجش، رفته رفته شکل گرفته و همچنان دانشمندان علوم مختلف در پی درنوردیدن مرزهای دانش و یافته های جدیدی هستند تا ضمن تکمیل اندوخته های علمی بشری، راه های جدیدی برای زندگی بهتر و درک درست تر از انسان و جهان پیرامون را به آیندگان عرضه نمایند.

اکثر این حیطه های علمی، چه در زیر روشنایی شمع در خلوت حکیمان یا در مراکز مهم و پیشرفته امروزی پژوهشی در مجموعه ای به نام آزمایشگاه شکل گرفته و در این مسیر، علوم آزمایشگاهی نقش مهمی در حیطه توسعه دانش ایفا کرده است.

کارشناسان علوم آزمایشگاهی، دیده بانان عرصه سلامت هستند که با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، در ارتقای سلامت جامعه نقش موثری را ایفا می کنند.

اینجانب فرا رسیدن این روز را به تمامی همکاران علوم آزمایشگاهی تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون شما عزیزان را در راه خدمت به هم استانی های عزیز از خداوند متعال خواستارم. امیدوارم همواره در جهت نیل به هدف نهایی حوزه بهداشت که همانا ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه است، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

دکتر عباس رضاییان زاده

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها,مناسبت های بهداشتی
  • کد خبری : 99633
کلیدواژه