کسب 3 رتبه برتر کشوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مرکز ملی پاسخگویی به شکایات مردمی 190
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کسب موفقیتی دیگر در زمینه رضایت مندی مردمی در سامانه 190 به همت گروه سلامت محیط دانشگاه خبر داد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کسب موفقیتی دیگر در زمینه رضایت مندی مردمی در سامانه 190 به همت گروه سلامت محیط دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: بر اساس اعلام رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب رتبه نخست در رضایت مندی شهروندان از روند رسیدگی به اخبار و شکایات، رتبه دوم در تعداد اخبار و شکایات ثبت شده و رتبه سوم کشوری در رضایت مندی شهروندان از نتایج اخبار و شکایات در شش ماه نخست سال 98 شد.
او اضافه کرد: کسب این رتبه ها مرهون فعالیت ها و اقدامات ارزنده و شبانه روزی همکاران تلاشگر گروه مهندسی بهداشت محیط است.
معاون بهداشت دانشگاه افزود: اقدامات مطلوبی در شش ماه گذشته در راستای رسیدگی به موقع به شکایات مردمی در گروه سلامت محیط صورت گرفته که می توان به تشکیل تیم های رسیدگی در قالب کشیک حضوری و آنکالی و برگزاری نشست های دوره ای در ستاد بهداشت محیط و تمامی شهرستان ها، آموزش و اطلاع رسانی به مردم در خصوص سامانه 190 با کمترین هزینه ممکن به کمک وب سایت دانشگاه و تهیه تراکت و پوستر، برگزاری کارگاه آموزشی برای مسوولان برنامه 190 و کارشناسان مسوول بهداشت محیط شهرستان ها اشاره کرد.
دکتر همتی ادامه داد: هماهنگی و تماس های مرکز ستاد دانشگاه با سایر مراکز شهرستان و مرکز سلامت محیط و کار، هماهنگی و همکاری با مدیریت فناوری، آماده باش کارکنان بهداشت محیط شهرستان ها به صورت کشیک بازرسی، پیگیری گزارش ها و پسخوراندهای مرکز سلامت محیط و کار و ارجاع آنها به شهرستان ها و قرار دادن این موارد در ارزشیابی سالیانه بهداشت محیط شهرستان ها، از دیگر برنامه های انجام شده با هدف ارتقای برنامه رسیدگی به شکایت ها، درخواست ها و نظرات مردمی در سامانه 190 بوده است.
معاون بهداشت دانشگاه با قدردانی از تلاش های شبانه روزی بازرسان بهداشت محیط، برای آنها توفیق روزافزون در خدمت به مردم را از خداوند منان خواستار شد./102
پایان خبر
نظر دهید